onsdag den 26. oktober 2011

Lidt Info om mig :-)



Hej :-)
Mit navn er Frederikke. Jeg er 14 år gammel, men jeg fylder 15 den 4 November:-) - jeg går i 8.A på Lynge skole :D
Jeg har haft 3 hunde, men den ene blev aflivet, så nu har vi kun de to små, som hedder Karla og Frida :-)<3
Jeg bruger enormt meget tid på håndbold :-) - jeg elsker i spille håndbold :-*
Jeg spiller i en klub, som hedder HCK! - meget god klub!
Jeg har spillet håndbold siden jeg var 4 år, og jeg har spillet i L.U.I, AB og nu HCK. Jeg vil meget gerne udvikle mig så meget som muligt :-)
Jeg har dog også Spillet fodbold i ca. 7 år, men det stoppede jeg med her for ca en måned siden, da jeg hellere ville spille håndbold :-)
Mine venner og veninder betyder meget for mig!:-)
Knus Frederikke :-*

P.S. Jeg skriver senere, hvis jeg nu lige får tid :-)<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar