torsdag den 27. oktober 2011

Håndbold er bare livet :-)



Jeg spiller jo som sagt i klubben HCK, som står for: Handball Club København :-)
Det er en meget seriøs klub med mange seriøse håndboldspillere !
Jeg har spillet håndbold siden jeg var 4 år - og har altid elsket det :-) <3
Jeg har dog også spillet fodbold i en periode, det gik jeg til i 7 år ca. - Det stoppede jeg med her for en måneds tid siden :-) - Det var ikke fordi, jeg ikke ville spille fodbold, men jeg spillede/spiller så meget håndbold, at jeg ikke også kan overskue fodbold...
Min yndlingsspiller i håndbold på herre-landsholdet er klart Anders Eggert :-)
Min yndlingsspiller i håndbold på dame-landsholdet er klart Karin Mortensen, for jeg er også selv målmand :-)
Min yndlingsspiller i håndbold bare generelt er Bojana Popovich :-) - Hun er jo et TALENT :D



Knuuus mig :-) <3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar